Ο αντιπρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Κώστας Κεντέρης και ο γενικός διευθυντής Σωτήρης Κυρανάκος
Η Ομοσπονδία έδειξε για μία ακόμη φορά τη δυναμική της, αφού κατάφερε να κυριαρχήσει σε δύο κατηγορίες στα βραβεία Sports Marketing Awards.
Στην εκδήλωση που έγινε το βράδυ της Δευτέρας, ο ΣΕΓΑΣ απέσπασε το βραβείο στην κατηγορία Best Covid 19 Response για την ικανότητα του να υλοποιήσει στο ακέραιο όλες τις αγωνιστικές δράσεις εντός και εκτός σταδίου. Η Ομοσπονδία τηρώντας απαρέγκλιτα τα υγειονομικά πρωτόκολλα εξασφάλισε την ασφάλεια τόσο των συμμετεχόντων όσο και της Δημόσιας Υγείας κι έδειξε το δρόμο και σε άλλους διοργανωτές να εκκινήσουν τη δράση τους. Το βραβείο για λογαριασμό του ΣΕΓΑΣ παρέλαβαν ο τεχνικός διευθυντής του ΑΜΑ, Δημήτρης Χαλβατζάρας και η υπεύθυνη εγγραφών του ΑΜΑ, Λία Λέκκα.
Ο Μαραθώνιος Αθήνας είναι το μεγαλύτερο brand της χώρας σε ό,τι έχει να κάνει στο δρομικό κίνημα και ένα από τα μεγαλύτερα παγκοσμίως. Δικαίως ο ΑΜΑ είχε την τιμητική του στα βραβεία Sports Marketing Awards, αφού απέσπασε τη νίκη στην κατηγορία Marketing Awards “ατομικά αγωνίσματα”.
Η αντιπροσωπεία του ΣΕΓΑΣ με τον διευθυντή μάρκετινγκ του ΟΠΑΠ Γιάννη Ρόκα, τον υπεύθυνο χορηγιών του ΟΠΑΠ Θανάση Μπασδέκη και την Marcom Communications Director Μαργαρίτα Βενάρδου
Ο ΣΕΓΑΣ με μεγάλο χορηγό τον ΟΠΑΠ – ο οποίος σάρωσε στα χθεσινά βραβεία – έχει καταφέρει να αναδείξει τον Αυθεντικό Μαραθώνιο ως ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα της χώρας με αντίκτυπο στο παγκόσμιο δρομικό κίνημα. Ο αντιπρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Κώστας Κεντέρης και ο γενικός διευθυντής, Σωτήρης Κυρανάκος, παρέλαβαν το βραβείο στην εκδήλωση της Δευτέρας.
Ο τεχνικός διευθυντής του ΑΜΑ, Δημήτρης Χαλβατζάρας και η υπεύθυνη εγγραφών της διοργάνωσης, Λία Λέκκα